Veel gestelde vragen

FAQ

Meest gestelde vragen

Over &-Onwards

Wat is &-Onwards?

&-Onwards is een digitaal mode platform waar je kleding kunt huren, er op abonnneren en reeds gedragen kleding kunt kopen van verschillende premium modemerken.

Wat is het doel van &-Onwards?

&-Onwards zet zich in om kledingmerken en consumenten te helpen duurzamer te worden.

Wat voor merken doen er mee?

Ons huidige aanbod aan prachtige nederlandse en internationale kwaliteitsmerken zullen we blijven uitbreiden voorlopig. Dus hou de updates in de gaten op onze socials en meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Kan ik ook kopen bij &-Onwards?

Al onze pre-loved items zijn direct te koop.

Indien je aansluitend aan de huurperiode een item wilt kopen stuur je een email aan service@andonwards.com met een verzoek tot koop. Omdat je het gekozen item al hebt gedragen tijdens de huurperiode komt deze aankoop niet in aanmerking voor retour of ruiling.

Naar welke landen verstuurd &-Onwards?

Vooralsnog versturen we alleen binnen Nederland.

Voor wie is &-Onwards

&-Onwards is voor alle stijlbewuste consumenten die minder willen bezitten en tegelijkertijd meer willen ervaren.

Hoe kan ik op de hoogte blijven?

Schrijf je gemakkelijk in voor onze nieuwsbrief. Klik hier om je aan te melden.

Ook kan je op de hoogte blijven door ons te volgen op onze social media

And.Onwards

and.onwards

Mijn &-On account

Waarom een account?

Met een account schrijf je je in als member bij &-ONWARDS. Nadat je bent ingeschreven kun je actief of passief deelnemen in onze member Community.

Om te kunnen huren of een abonnement afsluiten heb je een account nodig. In je account kom je op je persoonlijke pagina waar je je eigen account kunt beheren. Je kunt o.a. precies zien welke items je al eerder gehuurd hebt wat helpt bij het uitzoeken van nieuwe items. Zo hou je overzicht op je digitale kledingkast en je budget!

Hoe maak ik een account?

Je account maak je in een paar eenvoudige stappen: vul je persoonlijke gegevens in en geef je voorkeuren aan. Je maakt een wachtwoord aan waardoor alleen jij toegang hebt tot Mijn &-ON.

Waar maak ik een account aan?

Dat kan heel gemakkelijk door op deze link te klikken.

Hoe last ik een pauze in voor mijn abonnement?

Als je een pauze wilt dan zet je het abonnement tijdelijk stop, dit doe je in Mijn &-ON account.

Bij "Abonnement" kies je voor abonnement stopzetten. Je kunt dan wel gebruik blijven maken van je account. De maandelijkse betaling wordt, zodra je gehuurde spullen retour zijn ontvangen, gepauzeerd. En als je weer gaat starten geef je ons een seintje en stuur je een mail naar ons serviceteam service@andonwards.com

Hoe hef ik mijn account op?

Door de keuze "account opheffen" in je Mijn &-ON te kiezen kun je het formulier invullen. Je vult je e-mail en wachtwoord in en klikt op account opheffen. Zodra je dat hebt gedaan ontvang je van ons een bevestigingsmail dat je account is opgeheven. Mocht je na verloop van tijd weer willen starten dan dien je opnieuw een account aan te maken.

Je account opheffen kan vanaf het moment dat alle door jou eventueel gehuurde artikelen weer in ons bezit zijn.

Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

&ONWARDS biedt voor abonnementen machtiging per bank of per creditcard voor maandelijkse betaling dmv automatisch incasso.

Voor short rent en pre-loved is er keuze uit o.a. iDeal, Google Pay, Apple Pay of Credit Card.

In de checkout word je doorgestuurd naar de betaalsite Mollie / ChargeBee. In hun klantportaal kun je je betaalmethoden beheren. Dit portaal vind je in Mijn &-ON account onder "Abonnement"

 

    

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, kan dat?

Natuurlijk kun je jouw emailadres wijzigen! Laat het ons weten en neem contact op met customer service via de chat op de site of stuur een email met daarin de wijziging die je wilt doorvoeren aan service@andonwards.com 

Is er een verplichte minimale huurperiode of looptijd?

Abonnementen hebben een minimale looptijd van 1, 3 of 6 maand(en) afhankelijk van het gekozen abonnement.

Short rent heeft een minimale periode van 7 dagen. Deze minimale periode bestaat uit 5 dagen (betaalde) huur en 2 dagen (gratis) transport.

Vervoer

Hoe krijg ik mijn pakket?

Zodra je een order bij ons hebt geplaatst gaan we voor je aan de slag. Wij zorgen ervoor dat je items ready to wear bij je afgeleverd worden. Daartoe hebben we een speciale verpakking gekozen die herbruikbaar is.

Bij factuur en verzendadressen vul je je adres in. Als je ontvangst en je huisadres hetzelfde zijn kun je dat aanvinken in de check-out. Vergeet niet de ingevulde adressen op te slaan door dit aan te vinken. In je account kun je tevens verzendadressen toevoegen die jij wilt gebruiken in de toekomst maar ook je vaste DHL servicepunt (groene keuze).

Zo geef je aan waar je het pakket wilt ontvangen en via DHL doen wij de rest.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Elke order wordt de volgende werkdag verwerkt en ingepakt. Betekend dat je je pakket meestal binnen 2 werkdagen in huis hebt. Weekend en feestdagen uitgezonderd. Je krijgt van DHL een bericht zodra de levering gepland is. Mochten er onvoorziene omstandigheden zijn dan sturen we je een bericht mbt de reden en mogelijk opgelopen vertraging.

Is jullie vervoerder duurzaam?

Wij werken samen met DHL marktleider in logistiek. Zij zijn ISO gecertificeerd en hebben een duidelijke visie op duurzaamheid en hoe en wanneer zij CO2 neutraal gaan zijn. Zij investeren jaarlijks een groot deel van hun bedrijfsresultaat in duurzaamheid en sociale projecten.

Wat zijn de keuzes m.b.t. afgiftepunt of bezorging aan huis?

Als je een nieuwe order aanmaakt of je gaat swappen binnen je abonnement, check dan bij je verzendadressen of de juiste keuze voor de nieuwe order staat aangevinkt. Mocht je willen wijzigen, kies dan een van de andere adressen of voeg een nieuw adres toe aan je selectie. Dit geldt ook voor je DHL servicepunt.

Is jullie verpakking duurzaam en/of circulair?

Onze verpakking is herbruikbaar, gemaakt van FSC gecertificeerd papier en volledig recyclebaar. We vragen je onze verpakking netjes op te bergen en er goed voor te zorgen zodat we er samen heel lang plezier van kunnen hebben door hem telkens weer opnieuw te gebruiken.

Moet ik verzendkosten of retourkosten betalen?

Bij short rent en een pre-loved aankopen is het transport gratis. Dat betekend zowel ontvangst als retour.

Binnen je abonnement heb je 1x gratis transport per maand. Dat betekend zowel ontvangst als retour. In de eerste 2 maanden mag je tevens 1x extra gratis transport aanvragen indien een item niet past. We begrijpen dat ondanks de maatinstructies op de site het soms toch misgaat en dan wil je je item ruilen voor een andere maat of eventueel een ander item.

Voor het retour transport krijg je van ons een gratis verzendlabel.

Wil je verzenden zonder gratis label dan dien je de transportkosten zelf te betalen bij het DHL servicepunt en worden deze niet door ons vergoed. De kosten voor het transport worden bepaald bij het DHL servicepunt.

Neem bij twijfel contact op via de chat op onze site op via mail service@andonwards.com

 

 

 

Wat doe ik als mijn pakket niet aankomt?

Mocht je pakket onverhoopt niet aankomen dan zullen we dat meteen oppakken en een oplossing vinden. Neem daartoe contact op met onze servicedesk via service@andonwards.com of via onze chat functie op de site.

Gaan de transportdagen van mijn huurperiode af?

In je abonnement is een periode van 30 aaneengesloten kalenderdagen draagplezier inbegrepen. In Mijn &-ON account kun je zien over hoeveel dagen je weer nieuwe items mag uitzoeken. We hebben de teller zo ingesteld dat je altijd 30 dagen van je items kunt genieten.

Bij short rent tellen we de transportdagen niet mee in de huurperiode. Hoe? Je bepaalt wanneer je je items wilt dragen en dan kies je 1 dag extra voordat je start en 1 dag extra na je gewenste periode. De minimale periode die je moet kiezen in je winkelmand is daarmee 7 dagen en je betaalt er maar 5! Hou er rekening mee dat we niet versturen in de weekenden en op feestdagen. Bij twijfel kun je ons altijd om advies vragen via de chat of service@andonwards.com

 

Ik heb geen retourlabel, wat nu?

Mocht er geen retourlabel in je pakket zitten, neem dan contact op met ons per chat op de site of via service@andonwards.com dan lossen we dat op voor je.

Let wel, we verstrekken per order maar 1 gratis retourlabel mocht je dat al gebruikt hebben dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Uitgezonderd de eerste 2 maanden binnen een abonnement waarbij er 2 gratis transporten beschikbaar zijn.

Indien je je pakket verstuurd zonder gratis label dan zijn de dan geldende transportkosten voor eigen rekening. Je DHL servicepunt kan je informeren welke kosten dat zijn. Deze kosten worden niet vergoed door ons.

 

 

Naar welke landen verstuurd &-Onwards?

Vooralsnog versturen we alleen binnen Nederland.

Ruilen en retourneren

Hoe werkt het omruilen (swappen) en het retourneren?

Op de eerste pagina van Mijn &-ON account loopt voor abonnementen een teller die aangeeft over hoeveel dagen je items mag omruilen (swappen) voor de volgende abonnementsperiode. Zo zorgen we er samen voor dat je items weer op tijd beschikbaar zijn voor andere abonnees.

Als je een abonnement hebt selecteer je in de garderobe van Mijn&-ON account welke items je wilt swappen (ruilen). Dit doe je door de betreffende vakjes aan te vinken bij de artikelen die je wilt swappen. Vervolgens selecteer je nieuwe items voor de volgende huurperiode. Zodra je je order afrond wordt het retour automatisch aangemeld voor je. Je ontvangt een orderbevestiging voor de nieuwe huurperiode voor de nieuwe items die je gaat ontvangen. Tenslotte pak je de items die je terugstuurt in onze mooie verpakking en geeft ze af bij een DHL servicepunt (groene keuze).

Voor short rent en Pre-loved aankopen dien je je retour aan te melden middels het retourformulier dat je in Mijn &-ON account vindt. Je retouraanvraag wordt verwerkt en je retour wordt aangemeld voor ontvangst in het magazijn. Je ontvangt een bevestiging van aanmelding van ons. Vervolgens pak je de items in onze mooie verpakking en geeft ze af bij een DHL servicepunt (groene keuze).

 

Is swappen hetzelfde als retourneren?

Swappen (ruilen) is alleen van toepassing bij een abonnement. Je swapt/ ruilt het ene item voor het andere aan het eind van een periode van 30 dagen. De items die je omruilt worden automatisch als retour aangemeld bij ons zonder extra handeling.

Retourneren is van toepassing bij Pre-loved items en bij Short rent omdat deze items niet automatisch vervangen worden. Daartoe dien je een retouraanvraag in middels het retourformulier in je Mijn &-ON account.

Hoe vaak mag ik swappen?

Per abonnementsperiode mag je 1x gratis swappen.

Uitgezonderd de eerste 2 maanden van je abonnement waarbij je 1 extra omruilmoment van ons krijgt omdat we begrijpen dat je in het begin wel eens een verkeerde keuze kunt maken.

BELANGRIJK: Zodra je je order hebt ontvangen dienen alle kledingstukken gepast te worden. Als er iets niet naar je zin is dan heb je na ontvangst 48 uur de tijd om een aanvraag tot omruiling in te dienen via service@andoanwards.com of per chat op onze site. We nemen dan contact met je op om de ruiling in gang te zetten en zorgen dat je zo snel mogelijk voorzien bent van het gewenste artikel.

Mocht je vaker moeten swappen neem dan contact op met ons via de chat op de site of via service@andonwards.com dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Samen streven we ernaar om transport zo min mogelijk in te zetten en bewust te kiezen wat wel/niet noodzakelijk is.

Wat doe ik als ik een artikel wil verlengen in mijn abonnement?

Op het moment dat je besluit een of meerdere items de volgende periode te willen blijven dragen vink je in de garderobe van Mijn &-ON account de items aan die je wel wilt ruilen. Vervolgens kies je daarvoor nieuwe items uit en rond je de order af. Het item dat je niet aanvinkt, en dus niet terugstuurt, draag je door en voor de items die je wel terugstuurt krijg je nieuwe.

Wil je alle items door dragen dan hoef je niets te doen. De periode wordt automatisch verlengd.

 

 

 

Mag ik altijd verlengen?

Je mag binnen je abonnement altijd verlengen. Er wordt elke maand een vast bedrag afgeschreven en daarvoor in de plaats heb je elke maand het gekozen aantal items in huis van &-ONWARDS.

Bij Short rent is dat afhankelijk van de beschikbaarheid van het item in de periode die volgt en dien je een verzoek tot verlenging in bij service@andonwards.com uiterlijk 24 uur voordat de huurperiode verstreken is. Na akkoord zorgen we dat een nieuwe order wordt aangemaakt en krijg je een betaalverzoek.

 

 

Mag ik een Pre-Loved item retourneren?

Elk item dat je aansluitend aan je huurperiode koopt als Pre-Loved mag niet meer geretourneerd worden en is een definitieve aankoop. Try before you buy is de gedachte dus als je iets eerst huurt en meteen daarna koopt doe je een bewuste aankoop.

Indien je een item als Pre-Loved koopt en niet eerder gehuurd hebt dan heb je het recht dit item te retourneren binnen 15 dagen vanaf de dag dat het item verstuurd is naar je.

Je vult het retouraanvraagformulier in Mijn &-ON account in en geeft aan om welke reden je het retourneert. We nemen je aanvraag in behandeling en zorgen dat je een retourlabel ontvangt.

Hoe stuur ik mijn artikelen terug?

Via Mijn &-ON account regel je je swap of meld je je retour aan.

Na de afgesproken periode voor short rent meld je je retour aan via het retourformulier in je account. Vervolgens plaats je je items weer in onze mooie verpakking die je daartoe hebt bewaard. Check nog even de instructievideo hoe je onze verpakking het beste hergebruikt. Deze vind je hier.

Het verzendlabel voor je retour is al in je bezit want dat wordt met de originele order meegestuurd en vind je in een enveloppe aan de binnenzijde van de verpakking. Plak het retourlabel over het ontvangstlabel aan de buitenzijde van de doos en plak de lange zijde van de rollor dicht. Wees zuinig met tape, hoe minder er af moet des te vaker kunnen we onze verpakking hergebruiken. Verwijder alle overige labels indien nodig.

In het geval dat je een pre-loved item wilt retourneren vraag je je retour aan via het aanvraagformulier en zorgen wij na akkoord dat je een retourlabel ontvangt. Ook hiervoor hergebruik je de originele verpakking van &-ONWARDS.

Het retourpakket kun je afgeven bij het dichtstbijzijnde DHL servicepunt (groene keuze).

Wanneer stuur ik mijn gehuurde items retour (abonnement)?

Voor alle abonnementshuur geldt dat je je items 30 aaneengesloten kalenderdagen mag dragen. De eerstvolgende dag na die 30 dagen verpak je je items in onze verpakking en brengt ze naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt (groene keuze). Bekijk de inpakinstructievideo en lees de retourprocedure nog even door.

Wanneer stuur ik mijn gehuurde items retour (short rent)?

Voor short rent geldt dat je de items draagt gedurende het aantal dagen dat je huur betaald hebt. Op de eerstvolgende dag na je huurdagen pak je je items weer in onze verpakking en brengt ze naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt (groene keuze). Bekijk hiervoor de instructievideo en lees de retourprocedure nog even door.

Mocht de eerstvolgende kalenderdag een zondag of een officiële feestdag zijn dan lever je je pakket in op de eerstvolgende dag daarna. Vergeet niet je retour aan te melden in je account voordat je het wegbrengt.

Wat gebeurd er als gehuurde items niet op het afgesproken moment retour gestuurd worden?

Mochten we je pakket onverhoopt te laat ontvangen dan brengen we per dag dat het te laat is € 50 in rekening. Tenzij het te laat arriveren buiten jouw invloed valt gedurende transport. Voor deze kosten ontvang je van ons een factuur per email met een specificatie van de periode en de inrekening gebrachte kosten per automatisch incasso.

Door je items tijdig te retourneren kunnen we er samen voor zorgen dat de volgende huurder zijn/haar favorieten op tijd in huis heeft.

Contact

Hoe kom ik in contact met &-Onwards?

Helpdesk consumenten:

Per email: service@andonwards.com

Per Chat: klik rechtsonder op onze chatfunctie en laat een bericht achter en we komen snel bij je terug!

Algemene informatie:

Per email: info@andonwards.com of per chat zie boven.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Per chat kun je een bericht achterlaten.

Via mail kun je ons ook altijd bereiken.

We doen ons best om de eerst volgende werkdag hierop te reageren.

Wat is de responstijd?

Uiteraard proberen we alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Afhankelijk van de drukte beloven we per email binnen 1 werkdag te reageren.

De responstijd van de chat is afhankelijk van de beschikbare collega's.

Wat is het postadres van &-Onwards?

                                               

Kantoor &-ONWARDS
A Hofmanweg 5A
2031 BH Haarlem

Wat zijn jullie social media accounts?

Volg ons op social media

And.Onwards

and.onwards

Linkedin

 

&-ONWARDS Community

Waarom heeft &-Onwards een Community?

Ons platform is volop in ontwikkeling. En hoewel het misschien al behoorlijk compleet en robuust aanvoelt, is het nog niet waar we het willen hebben. Achter de schermen werken we er hard aan om een ongelooflijke mooie website en perfecte dienstverlening op te bouwen.

Hoe onze abonnees en bezoekers ons platform ervaren is heel belangrijk voor ons en daarom nemen we de tijd voor een Try Out periode om alle feedback mee te kunnen nemen in de voortgaande ontwikkeling. In de zomer van 2023 willen we officieel starten en &-Onwards aan het grote publiek presenteren.

De members van onze Community helpen ons daarbij door hun feedback met ons te delen. Er zijn geen verplichtingen! Iedereen is meer dan welkom in onze &-ONWARDS Community want samen kunnen we veel bewerkstelligen.

Wat doe je als community member?

Je denkt met ons mee en geeft ons tips om de punten op de i te zetten.  We mogen je af en toe naar je mening of je ervaring vragen en je bent bereid om ons van feedback te voorzien.

Maar je kunt ook deelnemen door een order te plaatsen om ervaring op te doen als huurder of een pre-loved aankoop te doen. We mogen je af en toe naar je mening of je ervaring hierover vragen. Je bent bereid om ons van feedback te voorzien en je vergeeft ons als nog niet alles perfect verloopt.

Als member word je uitgenodigd om korte enquetes in te vullen, mag je deelnemen in memberpanels en horen we graag je mening over allerlei onderwerpen.

Hoe word ik Community member?

Leuk dat je overweegt om deelnemer te worden in onze &-ONWARDS Community. Dit is wat je moet doen:

Maak een account aan via de member/registratie links op onze site. Daarna ontvang je een bevestigingsmail.

Het aanmaken van een account is geheel vrijblijvend en kost niets.

Kan ik tussentijds stoppen als community member?

Voor community members gelden de normale &-ONWARDS voorwaarden. Als je als abonnee of huurder wilt stoppen dan kan dat na elke huurperiode zodra de kledingstukken die je in bezit hebt bij ons terug zijn. De minimale periode voor abonnementen is 1 maand.

Doe je mee als member dmv feedback en enquetes kun je te allen tijde aangeven dat je daarmee wilt stoppen. Je kunt je account gewoon aanhouden en je op een later moment eventueel weer beschikbaar stellen.We waarderen alle members of je nu actief of passief deelneemt.

Clean & care

Is alle kleding schoon die je huurt?

Alle items die we op voorraad hebben zijn nieuw of in nieuwstaat. Nadat ze verhuurd zijn worden ze professioneel gereinigd en volledig gecontroleerd op gebruikssporen voordat ze weer in de voorraad worden opgenomen voor de volgende verhuurperiode.

Hoe duurzaam is jullie stomerij?

Al onze items leggen wij in de zeer ervaren handen van topcleaning. Zij zijn ISO 9001, NETEX milieu en CERCLEAN gecertificeerd en een van de duurzaamste bedrijven in de textielreinigingsbranche wereldwijd.

Moet ik mijn items gereinigd inleveren?

Nee, je mag je items ongewassen of gereinigd inleveren. Alle items die uit de verhuur komen worden standaard professioneel gereinigd bij ons. Dus het is niet nodig om dat zelf te doen, dat hoort bij onze service.

Wat doe ik als er een ongelukje is gebeurd en er vlekken of beschadiging ontstaat aan het kledingstuk?

Ongelukjes zitten in een klein hoekje maar wees gerust dat lossen wij op. Meld het ons via service@andonwards.com we denken graag met je mee.

Zodra we het item ontvangen wordt het gecontroleerd en indien mogelijk zorgen wij dat het weer tip top in orde wordt gebracht. Mocht de schade onherstelbaar blijken te zijn, in dat geval nemen we contact op en doen we je een voorstel om eigenaar te worden van het item of het te doneren aan een goed doel en zal er een bepaald bedrag in rekening gebracht worden.

Mag ik de items die ik huur wassen?

Alle short rent items mogen uitsluitend door &-Onwards gereinigd worden.

Voor abonnementen heeft het ook onze voorkeur om alle items door ons te laten reinigen. Hoe minder we onze kleding wassen hoe langer we er plezier van hebben en denken we tevens aan ons milieu.

Mocht je niet elke maand nieuwe items willen kiezen dan kun je je swap ook gebruiken om je kleding te laten reinigen en weer terug te ontvangen. Mocht het niet anders kunnen dan begrijpen we dat je je item moet wassen en dan mag dat natuurlijk (als het waslabel dat ook aangeeft). Daarbij dienen de wasvoorschriften strikt opgevolgd te worden en verwijzen we je naar onze wastips. De wastips vind je hier.

Brands en collectie

Voor wie is de collectie van &-Onwards?

Onze collectie bestaat uit een mannen, vrouwen en unisex gedeelte en is daarom voor iedereen.

Welke merken hebben jullie?

De merken die wij voeren kenmerken zich door premium kwaliteit en design. Daarbij vinden we het belangrijk dat wij uit het totale aanbod een inclusieve collectie kunnen cureren voor ons platform.

Betreffende merken delen onze visie dat we duurzame businessmodellen moeten omarmen en ervaren om stappen te kunnen maken naar een meer circulaire bedrijfsvoering in de mode industrie.

Voor het actuele aanbod verwijzen we naar het merkenoverzicht (klik hier).

Mocht jouw merk ontbreken, laat het ons weten via info@andonwards.com

 

Welke maten biedt &-Onwards aan?

Dames: maat 34 tot en met maat 50   

Heren: maat 46 tot en met maat 56    

Unisex: maat XS tot en maat 2xXL

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Bij elk kledingstuk geven we een maatadvies om je zo goed mogelijk op weg te helpen. Belangrijk om je omvang te meten op borst, taille en heup om zodoende in de verschillende adviestabellen de maat te vinden die er het dichtsbij komt. Zie onze meetinstructie.

We zijn altijd bereikbaar voor maat en stijladvies, we helpen je graag op weg. Gebruik de chat op de site of vraag een teams of zoom meeting aan via service@andonwards.com we staan klaar om mee te kijken.

Of kom ons bezoeken bij TOMO in Leidschendam in Westfield Mall of the Netherlands. We helpen je graag en adviseren je bij het kiezen van je favoriete items.

Partners

Wie zijn de partners van &-Onwards?

&-Onwards heeft veel partners die ons helpen onze doelstellingen te halen. Je kan alle partners terug vinden op deze pagina

Hoe kan ik partner worden?

Ben je als modemerk geïnteresseerd om deel te nemen in ons platform en je doelgroep een duurzaam alternatief te bieden, neem dan contact op met brands@andonwards.com

Wil je op een andere wijze deelnemen in ons platform of een samenwerking onderzoeken neem dan contact op met info@andonwards.com

Ik wil investeren in de kledingkast van de toekomst, hoe kan ik dat doen?

Het is onze ambitie om het grootste modeverhuurplatform van Nederland te worden. Samen met onze IT partners ontwikkelen we ons slimme verhuurplatform. Hoewel IT de kern van onze organisatie vormt zijn we een online naar offline bedrijf met meerdere tastbare processen. Deze processen omvatten retourlogistiek, reinigings en reparatiemethoden, optimalisatie van goederen, kwaliteit en duurzaamheid.

Om echt waardevol te zijn voor de samenleving, het milieu en het bedrijfsleven moeten deze processen worden verbeterd en opgeschaald. Om de benodigde schaal en impact te realiseren hebben we meer kapitaal nodig.

Ben je geïnteresseerd in financiering van de kledingkast van de toekomst?

Vraag onze prospectus aan via info@andonwards.com of neem contact op via LiveChat op onze site.

Wat is Collective Effort?

Collective Effort is een impactgedreven organisatie en is opgericht door een team van fashion en business professionals. We hebben een gedeelde missie waarin een toekomstbestendige mode-industrie centraal staat en het gezamenlijke doel is de impact van mode op mens, milieu en maatschappij te verminderen. Op dit moment bestaat de drijvende kracht van ons bedrijf uit 4 oprichters, maar we zijn ook ongelofelijk dankbaar voor de steun van vele getalenteerde mensen die ons in de afgelopen periode op onze reis hebben vergezeld. &-Onwards is als verhuurplatform onderdeel van Collective Effort.

Voor vragen of informatie: info@collective-effort.nl 

Winactie - 3 maanden gratis huren!

Wat zijn de voorwaarden voor de 'Winactie - 3 maanden gratis huren'?


Voorwaarden: 

- Actie loopt vanaf 03 april 2023 tot 30 juni 2023

- Het actie-abonnement wordt beschikbaar gesteld door &-ONWARDS  

- 1x per kalendermaand wordt een winnaar geselecteerd uit de ontvangen aanmeldingen 

- Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd 

- Alleen geldig voor nieuwe member-inschrijvingen via https://andonwards.nl/ of via onze social kanalen 

- Het actie-abonnement wordt persoonlijk toegekend en is niet overdraagbaar 

- Het te winnen actie-abonnement is niet inwisselbaar voor geld of een vervangend/ander product 

- De looptijd en het aantal stuks van het actie-abonnement staat vast 

- De uitvoering van het actie-abonnement is gelijk aan onze reguliere abonnementen 

- Na de looptijd van het actie-abonnement is voortzetting mogelijk tegen betaling en kan er gewisseld worden in aantal stuks en looptijd. 

- Het actie-abonnement is niet te combineren met andere acties 

- Gedurende de looptijd van de actie kan er maar 1 actie-abonnement per persoon worden uitgereikt. Bij meerdere inschrijvingen door 1 persoon wordt bij doublure de 2e en volgende prijzen toegekend aan een andere inschrijving. 

- &-ONWARDS behoudt zich het recht voor om deze actie in te trekken zonder nader bericht 

- De algemene voorwaarden van &-ONWARDS zijn te allen tijde van toepassing op alle abonnementen inclusief dit actie-abonnement 

- Voor nadere informatie verwijzen wij naar onze website https://andonwards.nl/ 

- &-ONWARDS is niet verantwoordelijk voor kennelijke fouten en vergissingen 

Own less. Experience more

Explore our collections

FAQ's

Our answers

Contact us

Our customerservice

Never miss a thing

Sign up for emails

{{product.Name}} Added to basket